Ångesten kom som ett brev på posten!

Idag har neo varit hos läkaren på 10månadrskoll.
Läkaren sa att allt var hur bra som helst! Han var på topp! =)
Ni anar inte hur glad jag blev. Min lilla kille har kommit ikapp sig nu!
När vi skulle käka middag så åt vi stekt kyckling och ris men Neo fick Köttsoppa och ris. Men när han satt å åt så satte han i halsen! Min lilla prins.
Jag kände hur paniken kom! INTE IGEN!!!! Men jag höll mig lugn och de blev oki efter en liten stund. Usch va de ska vara jobbigt!
Snart är de Alla <3 dag =)
Tycker de e en trevlig dag. Vi ska på kalas då till Milton som fyller 3år redan gu va tiden går snabbt! =)

ETT TIPS
kolla in sidan www.tartpinglan.se en jätterolig sida me massa coola grejer!

PUSSELIPUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0