David Beckham

Nu e min lilla prins förkyld igen, så jobbigt!
Men jag hoppas att de går över snabbt.
Vi skulle igentligen på kalas i mrgon till Alva men de blir uppskutet tills på tisdag. Jag hoppas verkligen att han blir frisk tills dess.

Idag har Neo varit hemma hos sin farmor och farfar.
Då passa jag på att sova =) medans Kim kolla på film.

Kim väckte mig å skratta tydligen had ejag sovit med öppen mun och sett rolig ut.
Men han väckte mig just när David Beckham skulle kliva in genom dörren. hmmm dålig stil
Vem skulle inte gapa då?? hihihih sånt snyggo! ;)

Pusselipusspuss

ETT TIPS
Bra att ha en storasyster som kan komma med en massa bra förslag och råd! men tyvärr går de inte att beställa dom, jag e glad att jag har en.

Han e ganska heeet ;)

Han e ju ganska het va?? ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Snygging!!! Han e äldre än mig va asg... jag e botad!

2009-02-08 @ 22:50:43
URL: http://towaotarzansmamma.blogg.se/
Postat av: sandra

nja, sådär... inte riktigt min typ! ;)

2009-02-09 @ 09:44:13
URL: http://sandraakerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0