Vilket fynd, desingväskor till vrakpris!

Ja har suttit och kollat runt lite i bloggar nu.
De flesta bloggar om kläder, väskor, smycken mm.
Men vilken vanlig svensson har råd att köpa en väska från Gucciväska på rea för ENDAST 4000kr ord pris 14 000kr å de 17åriga tjejerna säger JAG HAR GJORT ETT FYND!!! hahahhahahahahahahahahah de e nästan att jag skrattar ihjäl mig, vilken 17åring har 4000kr bara sådär??????
Hade inte sagt nått om de skrev ååå gud i dag gjorde jag värsta fyndet, jag hitta en väska för 400kr som kostar i vanliga fall 4000kr. nä de e sjukt.

Neo är fortfarande sjuk, hostar som bara den. Känns så tråkigt. Nu har jag ont i halsen å jag hoppas de försvinner. Orkar inte vara sjuk!!!!! Finns ingen tid för de. Imorgon ska vi få hit hundarna kims mamma å styvpappa ska till Holland på semestern.
Sitter nu å kollar på efterlyst, vilka IDIOTER de finns ute. Man blir ju lite rädd. HUUUUA! man vet aldrig va som finns där ute.
Såg på the vocie tv imorse och där var de en tjej som sålde visselpipor, sofie hette hon...en bloggare.

ETT TIPS
Tjejer gå in på www.mondiablo.se å beställ en visselpipa!

PUSSELIPUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: sandra

känns som det inte riktar sig till oss (småbarnsmammaor i haninge...) =)

2009-02-12 @ 08:15:16
URL: http://sandraakerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0