Nu får jag skämmas!

Herregud de var fleeera dagar sen jag skrev, nu får jag allt ta och skämmas. Ne jag har varit så sjukt trött.
Är de fortfarande, vet inte varför? Nä nu ska de bli förändring på detta.
Idag har jag varit hemma hos mín mamma. Vi har haft en underbart mysig dag. Älskar dig mamma!

Nu sitetr jag å kollar på semestersvenskar ....man blir ju inte alls avundsjuk. Någongång i mitt liv så ska vi åka dit. Vem vet kanske de blir som bröllopsresa??

Nu så har jag massor av grejer som ska planeras.
Neos 1års kalas
Bröllop
Sommaren
mm
Så roligt.
Måste börja fixa med neos kalas!

ETT TIPS

Du kan aldrig, berätta för någon förmånga gånger hur mycket du älskar någon!

pusselipusspuss

Kommentarer
Postat av: Anni

Jaha och som utflyttad svensk undrar man ju, va tusan är semestersvenskar? :)

2009-02-05 @ 08:27:51
Postat av: Anna

Ja, skäms på dig ;-)

Det här bröllopet, när ungefär kommer det att äga rum? nyfiken

kramis

2009-02-05 @ 16:59:28
URL: http://rackarungar.blogspot.com
Postat av: soof

Jag vet inte riktigt Anna vi har inte hunnit sitta ner å prata å fundera hur å vart å när vi vill ha de. Men de blir INTE kyrkligt så långt har vi kommit. =) puss puss

2009-02-06 @ 12:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0