Röntgen visade

Att min älskling fortfarande har förstorade köttler i lungorna men blodproverna visade att hans värden var mycke bättre!
Han är på förbättringsvägen whhhiiiiiiii =) nu ska han jobba 50% under feb sen 75% under mars sen får de göra nya tester! =)
Jag hoppas verkligen att han bölir frisk snart!
Jenny min älskade vän skjutsade in oss till sjukhuset idag och höll mig sällskap.
Sen åkte vi å käkade på Pizza Hut muuums =)

Neo och jag åkte med Jenny till stallet. Vi träffade Neos farmor som skulle rida sin häst. Då passade Neo på att rida också på lilla Ior. han var jätteduktig! =)

Framtida elitryttare kanske.
Inatt har jag sovit som ett jag vet inet vad. Drömmde en massa mardrömmar tex jag å grannen vi åkte till fjällen å påväg dit så såg vi att ett plan störta en bit bort. vI skyndade oss dit och när vi kom fram så stod planet i lågor och de verkade som att alla klarade sig men de som var på planet var gammla kompisar mm. hus får rysningar när jag tänker på de.
Neo hade nog också mardrömmar för han vakna kl 10 i 2 sen somnade han inte om förrens halv 4. så fort jag la ner hionom i sången börja han att gråta. MIn lillkille.
Bild på en ridande Neo kommer senare.

Ett tips
Ta hand om varandra!

Pusselipusspuss

Kommentarer
Postat av: Din lilla Nellie!

Åh mardrömmar är inte kul! :(

Bra att Kim håller på bli bättre! (:

Åhh jag vill också rida häst (:

Men pappa och Magnus är allergiska så vem jag änn är hos kan inte jag rida! ): Jag har en bild på dig i mitt album då du rider!

Pusspuss ses i sommar!!!!!!!

2009-01-30 @ 20:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0