Massor av grejer hände

Idag har jag och Neo varit osams fleeera gånger. han har nog hamnat i en tidig trotsålder. hmmmmmmm.
Jag har aldrig varit med om att han har varit så grinig å elak som idag . Huuua han ville inte äta, inte leka, inte åka vagn inte nått. Men men jag hoppas de blir en bättre dag imorgon.
Man måste få ha en dålig dag fast man bara e snart 10 månader.

Jag och Neo har ätit lunch med Anna, Emil och Emma idag. De var jättetrevligt synd att de inte blir så ofta men de får vi gensat ta å ändra på. GUUUUU va Emil har mycke hår! HIHIHIHI så söt.
Sen så var Emma tvungen att gå å jobba å jag och Anna strosa runt i centrum. jag köpte en present till Milton som snart fyller 3år. Det blev ett spel och batterier. ;) än så länge. Sen mötte vi Zandra som beställde en tid för permanent hihihi ska bli spännande att se resultat ska tvinga henne att lägga upp bildr i  min blogg ;)
Sen skulle jag på prommis med Bea och Douglas men Neo var så jäkla grinig så vi kunde bara ta en liten sväng. =(
Blir längre nästa gång!
När vi kom hem så åt neo lite mat, man kan tro han fick äta sj men jag matade honom hahahahaha han hade mat överallt!!!!
Jenny kom förbi å hon höll på att skratta ihjäl sig när hon såg Neo =)  hahahahahah

Åter till mitt projekt V-rum
Jag har kommit så långt att jag har börjat att planera =)

1. De skall målas Vitt och jag vill ha denna tapet som fondtapet
Lindas fondtapet som hon har i köket! I looove
( LINDAS KÖKSTAPET )

2. En ny tv bänk som e ett sideboard

( FRÅN IKEA)

3 Sätta upp tvn på väggen
4. Nytt vrumsbord
5 Lägga nytt golv


6 Ryamatta i någon färg kanske Röd???
7 Ny soffa svart skinn samt en skinnfotölj öronlapp eller va de nu heter ;)
8 LAMPOR

Så långt har jag kommit just nu i min planering, min vän Bea har erbjudit sig att hjälpa mig ååå de e jag OTROLIGT tacksam för gumman! =9 men jag väntar fortfarande på "plötsligt händer de moment" men frågan e NÄR KOMMER DEN????

KOm gärna med kommentarer!
Pusselipusspuss

Kommentarer
Postat av: Linda Dagerbring

Stackars Neokillen, inte lätt att va liten! Men han e säkert sig själv i morrn igen! :)



Vad kul med vardagsrumsprojektet avis.

Säg till om du vill ha hjälp, du vet att vi ställer upp!

Jag skulle välja "Stockholmsvit" som färg om jag var du, den är inte kritvit utan mer skitvit haha, men jättefin! (Towa har den i sitt rum om du såg).

Och när du sätter fonden, har du nån bra kortsida (kom inte ihåg hur det såg ut i v-rummet), går inte åt så mkt tapet då :).

Tips på bra möbelaffär, som är fett underskattad, är DIREKTMÖBLER i Jordbro, vår soffa är därifrån.

Sideboarden från IKEA, kolla Blocket, finns en miljard ikeaannonser där.



Kommer ju bli asafint hos dig ju!



Natti pussi pussi

2009-01-28 @ 00:15:24
URL: http://towaotarzansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0